Før jeg ble kjent med Øyvind Moen hadde jeg 10 års erfaring med prosjekt- og byggebransjen. Siden den gang har jeg vært ansatt i Øyvind Moen i 36 år, så det er altså nærmere 46 år siden nå. Jeg startet min karriere med å jobbe på Det Norske Teater i sin tid, og da hadde Øyvind Moen de to største prosjektene der. I tillegg så jeg at de arbeidet med Oslo Spektrum, Teateret og mange sykehus. Jeg ble så interessert, og synes selskapet hadde hatt en spennende utvikling. Dette resulterte i at jeg kjøpte Øyvind Moen AS og tok over driften av selskapet. Jeg la også merke til fra første stund at de hadde gode kollegaer og et svært imponerende arbeidsmiljø. Da jeg overtok selskapet, var det rundt 6-7 ansatte.
Jeg nevnte at arbeidsmiljøet var veldig bra da jeg overtok driften av selskapet, og det gjelder i aller høyeste grad nå også. Vi opplever å ha svært lite gjennomtrekk av ansatte, og de blir faktisk så lenge at flere av dem snart skal pensjoneres! Vi har et utrolig godt arbeidsmiljø med lav takhøyde, og opplever kollegaene våre som vår egen storfamilie. Som ansatt føler vi oss ivaretatt, og alle som bidrar skal få sin del av kaka. Slik har det vært i alle år, og det har blitt mer enn nok av firmaturer gjennom årene.
«I alle prosjektene og jobbene vi tar på oss sørger vi for å være det viktige bindeleddet mellom entreprenørene og oppdragsgiveren. Vi er vår oppgave bevisst, og sørger for å ta vare på kundens lommebok samtidig som at arbeidet skal utføres til avtalt tid og pris. Når en oppdragsgiver velger å ansette oss garanterer vi at de kommer til å få en prosjekt- eller byggeleder med god kompetanse på fagfeltet, og som stiller med kunnskap på både tekniske fag og bygg. Vi sørger for at vi alltid fullfører prosjektet som avtalt, og at vi alltid stiller med de beste folkene til å få jobben gjort.»
– Dag Solvang, prosjekt- og byggeleder
Som ansatte har vi fått stor frihet under eget ansvar som gir oss stort eierskap til egne oppgaver og avgjørelser. Vi har alle sammen også våre egne kontorer som gjør det mulig for oss å kunne finne noen i arbeidet fremfor å måtte sitte sammen på et stort møtebord samtidig som vi jobber på hver våre prosjekter. Dette er mulig å gjennomføre fordi vi er en mellomstor bedrift med under 20 ansatte. Vi får muligheten til å bryne oss på en rekke oppgaver som kanskje er utenfor vår komfortsone, men som er med på å utvikle oss videre som arbeidsfolk og som mennesker. Det at vi har en svært transparent arbeidsplass der det er rom for å stille spørsmål og be om hjelp, gjør at vi kan ta på oss utfordringer og løse dem i fellesskap.
Ønsker du å jobbe med oss? Ta kontakt med oss, så setter vi opp et møte.
"*" obligatorisk felt
Vi tar ansvar for planlegging, gjennomføring og evaluering av prosjektet. Du vil dermed være i trygge hender gjennom hele prosessen.
Østensjøveien 36
0667 Oslo